2 Mart 2015 Pazartesi

ŞİİRLER 168 "Sen var ya sen", "Yoksa", "Sınav"



SEN VAR YA SEN
Sen var ya sen
Çok bencilsin sen
Senin için kendinden
İbaret hayat
İşte o yüzden zaten
Kopamıyorum senden
Çünkü benim için de senden
İbaret hayat
01.02.15 / İçerenköy - İstanbul
Ferit Günaydın.


YOKSA
Sapladın hançeri kalbime
İçeride çevirme bari
Bundaki de can deyip
İnsafa gel biraz
Tamam benimki de 
İş değildi hani
Ama ben yaralıyım
Müdafaa suç sayılmaz
Sende biraz kasıt var
Neden bu hırs
Bu neyin intikamı
Yoksa bütün bu savaşlar
Baş edemediğin
Karşılıklı sevdadan mı
01.02.15 / İçerenköy - İstanbul
Ferit Günaydın.


SINAV
Acı acı üstüne bindi
Ben seni mutlu edemedim
Kaçırdım elimden dizginlerini
Kalbime söz geçiremedim
Çok istedim unutmayı inan
Denedim de var gücümle
Seferber ettim bütün imkanlarımı
Hiç etmediğim kadar daha önce
Şiirlere sordum
Kalemime sarıldım
Romanlarda gezindim
Dostlarıma sığındım
Tepeden tırnağa sorguladım
Serseri umutlarımı
Yeniden hatırladım tek tek
Bütün unuttuklarımı
Aradım huzurumu
Saatlerce sokaklarda
Gelir mi dedim acaba geri
Başka başka yataklarda
Tam en emin olduğum an
Tek soruluk bir sınav gibi sen
Kaldım yine kaçamadım
Aynı cevabı vermekten
01.02.15 / İçerenköy-İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: