25 Ocak 2015 Pazar

ŞİİRLER 162 " Sığmazsın", "Sen güzelsen", "Ondan", "Farkında değilsin"



SIĞMAZSIN

Ne kadar verirsen
O kadar alırım
Sığmazsın sen
Geceme gündüzüme
Ne gelir elimden 
Sana bağımlıyım
Söz geçiremedim gitti
İnatçı yüreğime
23.01.15 / İçerenköy-İstanbul
Ferit Günaydın.


SEN GÜZELSEN

Sen fazla güzelsen
Suç benim mi
Geçmeyeceksen
Geçme kalbimden
Ne yapalım yani
İlla ölelim mi
Pişman da değilim hiç
İyi niyetimden
Karşılıksız kalınca
Eksilir mi hiç
Bendeki sevda
Kendisiyle yarışır
Sanma öyle hemen
Dağılır parça parça
Yüreğim her durumda
Kaderiyle barışır
Evet anladın işte
Aklımın her köşesinde sen
Düşlerim biraz müstehcen
Ona da kim karışır
23.01.15 / İçerenköy-İstanbul
Ferit günaydın.


ONDAN

Ben seni kendimden saydım
Ondandı bunca çırpınış
Sandım sende de sevda
Kapana kıstırılmış
Gözlerimin içine içine
Bakışın ondan
Gecelerimin düşlerine
Sızışın ondan
Tuttuğumda ellerinden
Hafifçe sıkışın
Titreyip heyecandan
Bir daha bırakmayışın
Sandım ki ondan
Bu kadar nazlanışın
Başka bir şey de
Gelmedi hiç aklıma
Rahatsız ettiysem
Lütfen kusuruma bakma
Ferit Günaydın.
19.01.15 / İçerenköy-İstanbul


FARKINDA DEĞİLSİN

Çok canım acıyor çok
Hani sen sanıyorsun ya ben
Yıkılmadan duranlardanım
Takılıp kalmayanlardanım
Devam edenlerdenim
İnadına gülenlerdenim
Buna bir şey olmaz diyorsun ya
Başka önceliklerin var ya senin
Ayakta ölenlerdenim oysa
Sen farkında değilsin
Ferit Günaydın.
19.01.15 / İçerenköy-İstanbul


Hiç yorum yok: