21 Eylül 2014 Pazar

ŞİİRLER 149 " Garson " , " Aklımdan şüpheliyim "

GARSON
Ah garson ah
Başımda onca iş varken
Üzerime üzerime geliyorken
Dertlerin cümlesi
Ciddiye alıp sen şimdi beni 
Bilsen nasıl sevaba girersin
Ah garson ah
Ben böyle garson görmedim
Aslında akıllı uslu biriyim
Ama gelirsem buraya
Birkaç kere daha
Ah sen o bakışlarla
Adamı öldürürsün
Ah garson ah
Senin elinden kimler geçmiştir
Tahmin edebiliyorum
Ama ben geçmek değil
Kalmak istiyorum
Ah garson ah
Sendeki başka
Güzellik geçici derler
Kazık atıp zamana
Sen bu güzelliği
Mezara da götürürsün
Ah garson ah
Başkasına muhtaç etme beni
Sen yaktın ciğerimi
Yine sen söndürürsün.

03.09.14 / Ataşehir / İstanbul
Ferit Günaydın.

AKLIMDAN ŞÜPHELİYİM
Sen mesafeni koru aman
Çünkü ben hiçbir zaman
Engel olamadım kendime
Fazla yaklaşırsan yüreğime
Olacaklardan 
Mesul değilim
Ne çok yara aldım
Yine de uslanamadım
Gecelerce kanadım
Ölemedim aşktan
Vallahi artık aklımdan
Şüpheliyim

16.09.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: