21 Eylül 2014 Pazar

ŞİİRLER 148 " Bu aşk ", " Kanama "

BU AŞK 
Doğuyor gün acımadan
Senden bana akıyordu zaman
Bir solukta geçiverdi aman
Bu aşk canımızı çok yakacak
İstanbul'un her yerinden
Ara sokaklarından ana caddelerinden
Vapurlarından köprülerinden
Ansızın yakamıza yapışacak
Ben gördüğüm her sarı tende
Sen gençliğinin tam orta yerinde
Yanacağız alev alev gecelerce
Bu aşk tekrar tekrar yaşanacak

29.08.14 / İçerenköy / İstanbul

KANAMA
Sen gittin ben döndüm geri
Burası ev midir tımarhane mi
Cevapsız kalıyor kafamda sorular
Karma mıdır yoksa gelişine mi
Gözlerinde gördüm özetini
Sevdiğim seviştiğim kim varsa
İyi bir adam sanırdım kendimi
Artık nerede hata yaptımsa
Şimdi bir de sen varsın
Ardından şiirler yazılacak
Yaşadım biliyorum kalbin
Kanaması kolay durmayacak

30.08.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: