21 Eylül 2014 Pazar

ŞİİRLER 147 " Şimdi ", " Sen de beni sev "

ŞİMDİ
Ah benim kalbi güzelim
Gel bekliyorum adresim aynı
Geriye kalanımla seninim
Şimdi aşkın tam sırası
Sözlerimi mühürledim
Seni kimse bilmiyor
Bilmem neden erteledim
Dünya telaşı bitmiyor

18.08.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

SEN DE BENİ SEV
Seni bir başka seviyorum
Bakamıyorsun ya gözlerimin içine
Önüne eğiyorsun ya başını mahcup
Utanma demek istiyorum
Yaşayamaz kimse aşksız
Ölesiye süzülmek istiyorum
Kiraz dudaklarından derinlerine
Geceye sıkı sıkı tutunup
Bırak kendini demek istiyorum
Yaşanmaz aşk günahsız
İnan oracıkta eriyorum
Yapamıyorsun ya bakmadan geriye
Koşup peşin sıra durdurup
Gitme demek istiyorum
Aşk için yaratılmışız
Seni bir başka seviyorum
Kırıp zincirlerini artık sen de
Kendinle savaşmaktan yorulup
Koyver gitsin istiyorum

Sen de beni sev istiyorum
Sen de beni sev istiyorum

28.08.14 / Kadıköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


Hiç yorum yok: