2 Haziran 2014 Pazartesi

Şiirler 138 " Unuttum " , " Çok üzülerek "

UNUTTUM

Hangi fotoğraf gösterebilir ki
Benim gözümden güzelliğini
Kelimeler de çaresiz canımın içi
Unuttum senden öncesini

Geçmişime takılma sakın
Vallahi ben de çok sıkıldım
Ah seninle aniden böyle yakın
Bir de kendimi şanssız sanırdım

12.05.14 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın.


ÇOK ÜZÜLEREK

Özlemek başka şey
Çok özlemek başka şey
İşin şekli değişiyor
İçine çok girince
Koca şehir geliyor
Üzerime üzerime

Küçücük evin de
Her yanından
Sen çıkıyorsun
Mutfakta çay demlerken
Şuracıkta uzanayım derken
Banyodaki aynadan
Yatağın sağ yanından

Bana bakıyorsun
Sıcacık gülümseyerek
Belime sarılıyorsun
Uykunda üşüyerek
Sonra içimi bir merak kaplıyor
Acaba şimdi ne yapıyor
Diyerek bir sigara yakıyorum
Ve sana şiirler yazıyorum

Çok üzülerek...

25.05.14 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın.


Hiç yorum yok: