2 Haziran 2014 Pazartesi

ŞİİRLER 132 "On gün", "Bahanesiyle"

ON GÜN

Seni on gün bekleyeceğim dedim
İkisi gitti sekizi kaldı 
Bu aşkı sana teslim ettim
Elim kolum bağlandı

Yeniden doğsam keşke teninden
Devam etsek kaldığımız yerden
Kadere de saygım var sonuçta 
Paşa paşa ölüyorum kederimden

Sevince saplanmaya çok müsaitim
İlle de sana saklıyorum en özelimi
Tabi böyle okunduğu gibi kolay yazılmıyor
Alev alev yakıyorsun yüreğimi


21.04.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


BAHANESİYLE

Denemesem içimde kalırdı valla
En azından artık biliyorum
Yarın yeni bir gün ve ben az hasarla
Kaldığım yerden devam ediyorum

Kesemem ümidimi çok erken
Ben de daha masum değilim senden
Bahanesiyle bütün üzdüklerimden
Samimi bir yürekle özür diliyorum 

23.04.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: