3 Şubat 2014 Pazartesi

ŞİİRLER 120 " Mutlu ol " , " Ancak "

MUTLU OL

Mutlu ol kaldır kafanı bak yıldızlara
Çak bir selam mutlaka ulaşır bana
Neler yaparım bir selamın hatırına
Seni kaçıranlar başını taşlara vursun

Devinir hayat durmaz yerinde
Bulabilirsin ellerimi ellerinde
Seyre çıkar bir gemi gözlerinde
Yolu açık pruvası neta olsun

11.11.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

ANCAK

Seni gördüm aniden bir fotoğrafta
Hiç değişmemişsin güzelleşmişsin hatta
Nasıl direnebildin aşka aklım hala almıyor
Ben çok uğraştım ama ne yapsam da olmuyor

Neden kimse göze alamıyor
Her hamleyi benden bekliyor
Biliyorum ben başıma gelecekleri
Yıllar sonra pişmanlıkla dönecekleri

Şakası olmaz aşkın peşini bırakmaz
Yaşamadan yok edemezsin arzuyu
Ertelersin ancak ertelersin de
Gelir yine çalarsın bir gün kapıyı

09.11.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: