3 Şubat 2014 Pazartesi

ŞİİRLER 115 " Aşk başka" , " İyi öğretmişler "

AŞK BAŞKA 

Bak başka
Bir yerdeyim şimdi
Elinin altında
Yatağın sol tarafında
Beni en son bıraktığında

Durduğum yerde
Durmuyorum artık
Sanki az biraz akıllandık
Ve anladık

Aşk başka
Sevişmek başka
Seninle başka
Onunla başka

11.01.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


İYİ ÖĞRETMİŞLER

Oyun mu sandın aşkı
Kurumadan gözümün yaşı
Bana düştü yine derdi tasası
Sende sanmıştım ilacı ihanetin

Anladım sen de aynısın kibarlığı bırak
Belki durduğum yer sana henüz çok uzak
Ama elbet yüzüne gözüne bulaşacak
Kurtaramaz seni şeytan işi gözlerin

Bir insan hayattan hiç mi çakmaz
Yazık gerçeklerden bahsetmemişler
Ama takdir ettiğim yanların da var
Bazı şeyleri iyi öğretmişler

04.01.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: