3 Şubat 2014 Pazartesi

ŞİİRLER 113 " Gel ", " Zarar "


GEL 

Gel bana gel pişman olmazsın
Hem gençlik hem tecrübe var
Korkma bir gün düşman olmaktan
Savaşmanın da bir adabı var

Utanma herkesin kafası karışık
Tutarım en deli düşlerinden
Tepeden tırnağa kendisiyle barışık
Seçerim en güzel yerlerinden

Hangisi günah hangisi ibadet
Zorlama artık sınırlarımı
Yazıktır valla acele et
Kaçırırım uykularını 


20.01.14 / Kadıköy / İstanbul
Ferit Günaydın.



ZARAR

Kadıköy'de bir barda
Saymadım kaç kadehten geçtim
Bu gece kavga etmek için
Özellikle seni seçtim

Kötü davrandım kendime çok
İnsan önce kendini kayırmalı
Aşka en çok şimdi ihtiyacım var
Ruhumu bedenimden ayırmalı

Şöyle kabataslak bir hesapla
En az on yıl zarardayım
Sanırım bu gece bu barda
Biraz uzunca kalacağım

28.01.14 / Kadıköy / İstanbul
Ferit Günaydın.



Hiç yorum yok: