3 Şubat 2014 Pazartesi

ŞİİRLER 110 "Sağlam zemin", "Kural"

SAĞLAM ZEMİN

Ayak bastığın yer kalbimdir korkma

Sağlam zemindesin
Ben yıkılırım düşerim yataklara
Ona bir şey olmaz

Gördüğün düşü kötüye yorma 
Tersi çıkar güvendesin
Sararım sıkı sıkı kollarımda 
Sana kimse dokunamaz

01.02.14 / İçerenköy / İstanbul

Ferit Günaydın

KURAL

Neler yaşadım neler ah 

Gençliğimin yazları kışları baharları
Acır mıydı canım hiç bu kadar 
Böyle mi kalkardım yataktan sabahları

Kalbimin tam merkezine düşünce ateş
Daha bir arar oldum Tanrıyı
Bedduayla işim olmaz ama hatırladım
Unuttuğum bütün duaları 

Anladım sınırı yokmuş olacakların
Sen istediğin kadar kılıç kuşan gardını al
Çalarsa kapıyı seve seve açacaksın
Bu oyunda aranacak en son şeymiş kural


31.01.14 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: