6 Kasım 2013 Çarşamba

ŞİİRLER 109 ( "Aramızda kalsın","Hala hayvansın","Beni de düşün" )

ARAMIZDA KALSIN

Aramızda kalsın seni nasıl sevdiğim
Aramızda kalsın bana ölüp bittiğin
Kaç kere gelip gittiğin
O gece neler söylediğin

Kollarımda nasıl huzurlu uyuduğun
Nasıl içinin içini yediği yokluğumda
Kıskançlığın da cabası
Gittiğimde başkasına

Ben bıraktım artık konuşmayı
Sen haklısın anlamazlar
Mühür vurdum kapısına
Bu sırrı benden alamazlar
 
29.10.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.
 

 
HALA HAYVANSIN
 
Kaç zaman geçti aradan
Değişmedi hiç havan
Bir seni mi atladı geçti
Hala hayvansın hala hayvan

Taş olsa dile gelirdi
Şans olsa ele gelirdi
Kim olsa yola gelirdi
Hala hayvansın hala hayvan

Ne inat varmış sende
Ne sabır varmış bende
Onca çaba gitti çöpe
Hala hayvansın hala hayvan

11.10.13 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın.
 
 
BENİ DE DÜŞÜN
 
Kararında aşk olmaz
Taşar yatağına sığmaz
İnsafa gel biraz
Beni de düşün

Neleri çıkarttım gözden
Sıkıldım artık sözden
Benim de bir canım var
Bunu da düşün
 
10.10.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

 

Hiç yorum yok: