6 Kasım 2013 Çarşamba

ŞİİRLER 107 ( "Şimdi","Az kalsın inanıyordum","Boş ver" )

ŞİMDİ
 
Bu kaçıncı defter yırtıp attığım
Kaçıncı hesap zararla kapattığım
Altüst oldu ne varsa inandığım
Şimdi ana rahmine dönmeli

Bir ben daha çıkar mı benden
Hayır gelmedi öğretilenden
Oysa gözüm kapalı ezberden
Okurdum aşkın şarkısını
 
Sorular sonsuz cevaplar sınırlı
Çaldığın her kapı açılmıyor
Olur da bu kadar mı olur
Artık aklım almıyor
 
01.11.13 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın.
 
 
AZ KALSIN İNANIYORDUM
 
Seni çok seviyorum dedi
Sen olmasan diye başlayan
Hayatın ne kadar kötü olacağını anlatan
Değme şaire taş çıkartan onlarca cümle

Ne kadar geç kaldığını bilmiyordu
Mezardakiler hayattakilerden daha çoktu
Kalbimi el değmemiş bir bahçe sandı
Altında yatanlardan haberi yoktu

Bir an daldım gittim
Şöyle bir ölçtüm biçtim
Ah gözleri ne kadar da güzeldi
Az kalsın inanıyordum

01.11.13 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın.


BOŞ VER

Bu gece sen ve ben
Zamanın tersine kürek çeksek
Seviştikçe gençleşsek inadına
Hayat zormuş boş versene

Ne malumatımız var yarına dair
Üzülmekten helak olduk
Önce bir olmalıyız sonra çoğalmalı
Uygunsuzmuş boş versene

Kah ayaküstü kah sere serpe
Dur durak bilmeden ilaç niyetine
Öyle de bitecek böyle de
Sonu yokmuş boş versene
 
31.10.13 / İçerenköy / İstanbul.
Ferit Günaydın.



Hiç yorum yok: