15 Eylül 2013 Pazar

ŞİİRLER 104 ( "Misafir","Sana","Sınırlar","Çok mu" )

MİSAFİR

Büyük bir hızla akıp giderken hayat
Bazıları takılıp kalıyor kırılıyor kanat
Bana sevdadan bahsetmeden önce dur biraz
Kapatılmamış hesaplarım var

Elimden geleni yaptım Allah şahit
Eğer olması gerekenlerse olanlar
Ama aklım almıyor kalbime anlat
Yaşatılmamış bir gençliğim var
...


Umutsuz değilim istiyorum elbet
Sadece biraz daha değişti şartlar
Sen beni bir süre misafir et
Bastırılmış korkularım var
 
10.09.13 / Kabataş / İstanbul
Ferit Günaydın.
 
 
SANA
 
Bak bu şiiri sana yazıyorum
Hiç yazmasaydım keşke
Kelimeler kalbime saplanıyor
Kendimi savunamıyorum

Kokunu ciğerlerime çekiyorum
Alev alev yol alıyor içimde
Gün oluyor devran dönüyor
Ben unutamıyorum
...

Duvarlara vura vura ağlayasım var
Aklın alabileceğinden çok daha öte
Ruhun bedende ne işi var
Çekip çıkartamıyorum
 
15.09.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.
 


ÇOK MU

Huzur nedir bilemedim ben
Bir elimde sen bir elimde ayrılık
Ah şöyle bir oh çekip
Zamanda savrulamadık

Tutturamadık formülü bir türlü
Harcayamadık bol keseden
Hırsız gibi çaldık ancak
Kıyısından köşesinden
...

Adımızı tarihe mi yazacaklar
Sıradan olmaya hakkımız yok mu
Yaşasak gitsek sevişe dövüşe
Yaşlanarak ölsek çok mu
 
15.09.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.
 

 
SINIRLAR

Kalbim yokluğundan muzdarip
Yine varlığım sevda mağduru
Elimden bir şey gelseydi de keşke
Değiştirebilseydim durumu

Bizim sınırlarımız yok ama
Dünyanın var fazlasıyla
Sığdırabildiğin kadar artık
Sayılı günün insafına
...

Sonrası ne olur
Seni bir daha ne zaman görürüm
Hafızama kazıdım
Gittiğim her yere götürürüm
 
15.09.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


 

 

Hiç yorum yok: