11 Eylül 2013 Çarşamba

ŞİİRLER 103 ( "Kasıt","Sonunda","Ortası yok" )

KASIT
 
Tarifi var mı böyle bir acının
Artık kaderin cilvesini de geçti
Kasıt arıyor insan ister istemez
Neden en güzel çağımızı seçti
...
Ben ne yolları düşe kalka kat etmişken
Tam da umut var aşk var demişken
Ne sen beklerdin bunu ne de ben
Baharın ortasında kış gelecekti
 
25.08.13 /İçerenköy/İstanbul
Ferit Günaydın.
 
 
SONUNDA
 
Asla yerinde saymaz
Hep ilerler zaman ve devinir hayat
Savaşmaktan sıkıldım artık
Lütfen birkaç adım at
...
Kalbimden dışarı

Kapıyı açtım ardına kadar
Canım da yanmıyor eskisi gibi
Elbette ince bir sızı var
O da zamanla akacak gibi

Gözlerimden dışarı

Gemiyi batmaktan kurtardım
İlle de o limana gitmek şart değilmiş
Kolay olmadı ah hem de hiç
Ama sonunda soktum güneşi

Pencereden içeri
 
20.08.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.
 
 
ORTASI YOK
 
Bu korkunç yalnızlık ne zaman bitecek
Ne zaman devam edecek sevda yoluna
Ben de senin kadar kararlı olmak
Ve bırakmak istiyorum işleri oluruna
...
Çünkü denenmedik bir şey bırakmadım
Sana gelen bütün yollarda barikatlar
Ah artık ben de ikna olmalıyım
Düşülecek başka yollar da var

Bağımlı olmak nasıldır bilir misin
Başka şey düşünemez hale gelirsin
Ortası yoktur eninde sonunda
Ya yeniden doğar ya da ölürsün
 
19.08.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: