11 Eylül 2013 Çarşamba

Şiirler 101 ( "Feda olsun","Yakan yok","Ne zaman" )

FEDA OLSUN
 
Adını lekelemedim aşkın
Ne günah işlediysem feda olsun
Hesabı bana kessinler dert değil
Tutma kendini bırak artık

Ölüp de geri dirilen mi var
Bugünün işini yarına bırakma gel
Çekmedik mi sence de yeteri kadar
Kapıda canım çıktı aç artık

İnanmam asla sen aptal değilsin
Er ya da geç yenik düşeceksin
Ama bendeki deliliğin de bir sınırı var
Fazla zorlama dur artık

08.09.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


YAKAN YOK
 
Isıtan çok da yakan yok
Yanan yok alev alev içimde
Anılardan başka

Geçsin istiyorum bir an önce
Artık sıkıldım geçmişimle
Bir küsüp bir barışmaktan

Hazırım artık korkmuyorum
Çıkarttım gitti gözden ...
Ne lazımsa aşka

Hayatta kalmanın tek yolu
Yeniden ayağa kalkmak
Mutlu ol sen de
 
06.09.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.
 
 
NE ZAMAN
 
Ne zaman geleceksin
Emrine amade olayım hemen
Ah günler ne kadar da kısa
Bendeki şansa bak sen

Sanmıştım ki bitti gitti
Geçince o kadar tenden
Yine insafına kaldım
Fışkırıyorsun her yerimden

Neler neler yazdım çizdim
Kendime verdiğim sözler sayısız
Yok mu acaba daha acısız
Bir yolu gerçekten

İnsanda biraz gurur olmaz mı
Kalp çektiğini hatırlamaz mı
Yoksa senin sırrın bu mu
Seni tanıyan unutamaz mı

31.08.13 / İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.

Hiç yorum yok: