18 Temmuz 2013 Perşembe

ŞİİRLER 99 (" Bırak bu işleri "," Cumartesi " )

BIRAK BU İŞLERİ

Bırak bu işleri
İnanmıyorum bilinçli sarf edilmiş
Hesap kitap kokan cümlelerine
Neden kilitleniyor gözlerin gözlerime
Bana dokunmak için çırpınışın niye
Beni beklemelerin kapı önlerinde
Adımın bile yüzüne yerleştirdiği gülümseme

Neden bozulur ben ağladım diye senin moralin
Benim hasta olmam seni ne ilgilendirir
Göremeyince neden panik yaparsın
Bir de acemisin ki saklayamazsın

Bırak bu işleri
Hadi ben salağım da herkes mi salak
Neden bana gelip de seni sorarlar
Sana gelip beni soracakları yerde
Yüzüne gözüne bulaşıyor çünkü
Beceremiyorsun
İnkar et istediğin kadar
Beni seviyorsun

Bırak bu işleri
Başka işlere bakalım artık
Bunca zamanı bunca enerjiyi
Sevişmeye harcasaydık
Şimdi bizden iyisi yoktu

28.03.13 - İçerenköy / İstanbul
Ferit Günaydın.


CUMARTESİ

Cumartesi bana gelsene
Ev müsait kırıştırırız
Gerildi teller iyice
Yatıştırırız

İçkiyi seversin
Ben de severmişim yeni fark ettim
Yavaştan olaya girmeden
Tokuştururuz

Mühim meseleler var konuşmamız gereken
Senin de kafanda sorular biliyorum
Gece uzun araya neler neler
Sokuştururuz

Bak nasıl rahat olacaksın
Kafadan çıkartacaksın
Sonra kendin bana soracaksın
Pazar da geleyim mi

28.03.13 - İçerenköy - İstanbul
Ferit Günaydın.
 

Hiç yorum yok: