25 Ağustos 2012 Cumartesi

ŞİİRLER 89 "Bundan böyle","Çözdüm","Açık açık"

 


BUNDAN BÖYLE

Olsun olsun bu sefer de benden olsun
Sen de ödeme bedelini kim ödedi ki
Anlattım anlattım masal gibi
Yüreğimden başka kim dinledi ki

Bahaneler özürler "kusura bakma"lar
Sözlerin yeminlerin üzerine yatmalar
Aynı hatayı inadına tekrarlayıp
Farklı bir sonucu kim aldı ki

Ben artık ölene dek yazacağım
Çünkü böyle ağlıyor yürek kalemden kağıda
Sonuçsuz sevdalar aşkta müebbet hapis
Dirensen ne olacak kim kazandı ki

19.08.12 / İçerenköy / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.


ÇÖZDÜM

Çoğu şeyi çözdüm kafamda
Anladım ki geneli palavra
Muhtemelen beklenmedik bir anda
Bitiverecek

Ama seni gördüğüm yerde
Yarıyor mu çözdüklerim bir işe
Sanıyorum ki kalbim her an
Duruverecek

05.05.12 / İçerenköy / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.


AÇIK AÇIK

Neden aradın beni
Onca zaman sonra
Tam da unutmaya en çok
Yaklaştığım anda
Değilim sandığın kadar güçlü
Söyledim de açık açık
Varsa bir karışıklık gel
Konuşalım açık açık

Arkadaş kalmaksa amacın
Kapatalım aşkın kapısını
Kabulümdür yeter ki artık
Deşip durma yarasını

Geçtim işin heyecanından filan
Gerçeğinin ortasındayım tam ortasında
Yaşayamaz böyle hiçbir yürek
Sürekli bir çift el yakasında

02.05.12 / İçerenköy / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.

FOTOĞRAF : CENK BURHAN ÖZER "tüm hakları saklıdır"


Hiç yorum yok: