30 Ağustos 2011 Salı

ŞİİRLER 82 ("Çok geç","Kalmamış")




ÇOK GEÇ

Çok şey vardı aklımda
Olmadı anlatamadım
Ne çiçekler ardı ardına
Açtı açtı yaşatamadım

Bir şeyler eksik biliyordum
Sende bulurum sanıyordum
Meğer arıza sayısızmış
Açtım açtım kapatamadım

Anladığımda çok geçti
Zehir içine işlemişti
Kalbime bıçakları acımadan
Vurdum vurdum akıtamadım

25.08.11 / İçerenköy / İSTANBUL.
Ferit GÜNAYDIN.



KALMAMIŞ

Geçmişe dönük yaşamak
Değil hiç adetim
Ama yaşanmayacak gibi de
Değil be kardeşim
Takılıp kalıyor aklım
İstanbul'u otomatiğe bağladım
Ah Ankara ah sana hiç doyamadım

Döndüğümde geri
Artık ne sen eski sen
Ne de ben eski ben
İstanbul'un elinden
Ekmek yediğin belli oluyor
Diyeceksin bana
Kalmamış inancın
Ankara masallarına

25.08.11 / İçerenköy / İSTANBUL.
Ferit GÜNAYDIN.

* Görsel telif haklarına tabi olabilir !

Hiç yorum yok: