14 Ağustos 2011 Pazar

ŞİİRLER 81 ("Vicdan","Sen sustuğun zaman","Aşkım")




VİCDAN


İstemiyorum ben başka kimseyi
Ya sen olursun artık ya da hiçbiri
Geçtim gideni gelenle unutacak yaşı çoktan
Aşktan diyorum sende tık mı yok

Kim ister bu hallere düşsün
Gece ayrı gündüz ayrı sürünsün
Nasıl seyredersin böyle kaçak uzaktan
Vicdan diyorum sende hiç mi yok

13.08.11 / İçerenköy / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.



SEN SUSTUĞUN ZAMAN


Sen sustuğun zaman
Devreye gözlerin girdiğinde
İşte o an yaşamak
Görünenin çok çok ötesinde
Tehlikesi bol bir macera
Denizin derinlerinde

Dalıp da çıkmak ne mümkün
Vurgun yedim defalarca
Çırpındıkça battım anladım ölebilirdim
Sussaydın biraz daha

01.08.11 / İçerenköy / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.



AŞKIM

Olasılık hesabı yapmadım
Yok diyorsun ufacık bir ihtimal bile
Kırıyorsun ve çok acıtıyorsun
İçimi yeniden ve yine

Tek taraflı da olsa bu aşk
Aşkım diyeyim sana bırak
Gözler manzaranın seyrine dalsın
Bırak kalbim keyfine baksın

Yanma deme yanmışım zaten
Beslerim bu ateşi ölene dek
Alevler içinde ben, benim içimde sen
Bu artık böyle bilinecek

11.09.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: