9 Temmuz 2011 Cumartesi

ŞİİRLER 79 ("Sen de haklısın","Kısa film")




SEN DE HAKLISIN

Anlamadım bu gidişten hiçbir şey
Pekiyi anlardım esasen halinden
Gidenin dönüp dönmeyeceğini
Ama senin sözlerin ayrı konuşuyor
Gözlerin ayrı konuşuyor
Kalbin diyor sırılsıklam aşık
Kafan diyor içim karmakarışık

Vallahi böylesine hiç denk gelmemiştim
Ya kuş olup uçtular ya döne döne pervane
Bilirdim ne kadarı gerçek ne kadarı bahane
Çakallığa da yaşın tutmuyor
Şaştım kaldım ne dediysem uymuyor

E bir dolan da gel madem sen
Olmadı bir daha tanışırız sil baştan
Çok verdim sana ağır geldi taşıyamadın
Sen de haklısın birden oldu alışamadın

Dönmezsen de ben derdime yanayım
Esaslı bir ders daha yüreğime
Yetmemiş demek az daha akıllanayım
Nasılsa alıştım küsmeye talihime

09.07.11 / Beşiktaş / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.


KISA FİLM

Gece yeni başlamıştı ne çabuk sabah oldu
Ay olamaz yine mi olan oldu
Peşine düşsem yolda kalırım
Beklersem de beyhude mi yaşlanırım

Kendin geldin cama tosladın
Açtım ben de aldım içeri
Kıyamam sen pusulayı mı şaşırdın
Beni bulur zaten yönünü bilmeyeni

Gelişin ayrı hikaye gidişin ayrı hikaye
Ne kadar da artistik ne kadar da şahane
Uzun metrajını çekeceğiz sanıyordum
Kısasıyla yetineceğiz desene

09.07.11 / Beşiktaş / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: