9 Temmuz 2011 Cumartesi

ŞİİRLER 78 ( Kusuruma bakma "Balıkçı" )




KUSURUMA BAKMA

Sana bu son yazışım
Günlerdir ağzıma bir lokma koymamışım
Birden çıkıp geliyorsun masayı donatıyorsun
Çok şaşırıyorum bir yanlışlık olmalı diyorum
Kuşkularla başlayıp umutlarla bitiriyorum
Tam elimi kaşığa atmışken tekrar geliyorsun
Kusuruma bakma diyorsun
Adresler karıştı hepsi geri gidiyor

Valla hiç önemli değil aslen
Ben de bayağı kıllanmıştım zaten
Diyorum sana ama elimde değil
Canım nasıl acıdı gözümden yaş geliyor

09.07.11 / Beşiktaş / İSTANBUL.
Ferit GÜNAYDIN.


BALIKÇI

Senin elinde bir donanma var
Daha bir top bile atmamış
Yardıra yardıra gidip dalgaları
Batıra batıra gelirsin gemileri
Nasıl olsa daha çok var
Korkmazsın fırtınalardan
Ve içindeki kaptan
Bıraksan dünyayı fethedecek

Benim elimde balıkçı tekneleri
Nicedir uzaklara açılmamış
Ürke ürke gidip dalgalarla
Şükrede şükrede dönmüş seferlerden
Zaten üç beş tane kalan
Ve içimdeki kaptan
Korkuyor artık donanmalardan

09.07.11 / Beşiktaş / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: