5 Temmuz 2011 Salı

ŞİİRLER 77 ("Aşk için","Meğer","Düğüm")




AŞK İÇİN


Dayanır mı kalbim şiddetine
Gözlerini meleklerden mi çaldın
İndireceksin inan yüreğime
Nerelerde saklandın
Bunca zaman ben savruldum savruldum
Açık hedef oldum kaç yerimden vuruldum
Tam diyordum ağırlaştım duruldum
Nasıl da yine inandırdın

Aşk için aşk uğruna
Yeter ki girelim niyetine
Bakma böyle durduğuma
Şaşacaksın deliliğime

03.07.11 / İçerenköy / İSTANBUL
Ferit GÜNAYDIN.



MEĞER

Sonuna geldim hikayenin sanmıştım
İyi bir finalle biter artık
Gelen giden olmaz artık
Ne kadar yanabilirse insan o kadar yanmıştım
Çarpa çarpa yol aldık
Güç bela akıllandık

Diye diye yaşarken ben başka şeyler için
Pusu kurmuş içimde aşk gününü beklemiş
Ani bir gece baskınıyla aldı yine kalelerimi
Daha da dirilmez sandıklarım henüz ölmemiş
Tuttuğum an geri geldiler ellerini

Sövdüğüm kadere şükürler olsun şimdi
Aman ne kadar da nankörmüşüm
Meğer ben kanata kanata yaralarımı
O yolları sana gelmek için yürümüşüm.

05.07.11 / İçerenköy / İSTANBUL.
Ferit GÜNAYDIN.




DÜĞÜM

Tutamıyorum kendimi kusuruma bakma
Alamıyorum başımı korkulardan
Seninle hiç alakası yok aslında
Haberin bile yokken olanlardan

Ama işte ortalama aynı yollardan geçmedik mi
Derken bir daha derken bu sefer başka
Önce bulup sonra kaybetmedik mi
Sanırken hepsi uzanacak sonsuza

Kendimi kendime kilitledim
Olmadı kimseden nefret edemedim
Ama korktum çok cahilin cesaretinden
Başta herkes çok farklıydı birbirinden

Sen bana geç kaldın demeyeceğim asla
Çünkü seninle yeniden hayata döndüm
Sakın bu durumuma aldırma
Çözülecek yavaş yavaş her düğüm

06.07.11 / İçerenköy / İSTANBUL.
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: