2 Temmuz 2011 Cumartesi

ŞİİRLER 75 ("Vapurda","İyi geceler","Kendimle")



VAPURDA

Bir daha baktım ona
Gerçekten o kadar güzel miydi acaba
Değişen bir şey olur muydu
Boğazda bir vapurda olmasaydık mesela

Bir daha baktım ona
İyice baktım içime çeke çeke
Kendimi kaybetmeye çok müsaittim
Bir söz etse ruhumu teslim etmeye

O kadar yakındık ki
Hani kolum koluna değdi değecek
Korktum tabi onu bilmem de
Beni kesin alevler saracak

Mütemadiyen seyredildiğini anladı
Sanki bu duruma çoktandır alışıktı
İstanbul mu onunla güzel o mu İstanbul’da
Kafamın içi karmakarışıktı

Bir daha baktım ona
Görünen buysa gerisi nasıldır acaba
Utandım sıkıldım tek kelime soramadım
Göz göze geldik birden daha fazla bakamadım.

06.06.2011 / Kadıköy / İstanbul
Ferit GÜNAYDIN.



İYİ GECELER

Daha ne kadar sürecek bu böyle
Yıllardır dön dolaş aynı yerde
Hem insanüstü bir çabayla savaşmaya çalış
Hem de kan ter içinde yaşamaya alış

Belki bir türlü kesemediğim umudumdan
Kapı çalsa da gelse elinde çiçekler
Gündüzler yine bir telaş ama sonrası takılıyor
Hiçbir işe yaramıyor iyi geceler

24.05.2011 / İçerenköy / İstanbul
Ferit GÜNAYDIN.


KENDİMLE

Başka bir aşk istiyorum
Adını duyduğumda sızlamasın içim
Azmış gibi sanki bunca yıl çektiklerim
Çok ihtiyacım varmış gibi bir de sana
Bir senmişsin gibi eksiği hayatımın
Ne işin var yüreğimin ortasında

Hem yolunu tuttun gidiyorsun
O günler geride kaldı çok
Hem dönelim geriye diyorsun
Savaşacak takatim yok

Barış istiyorum artık
Tövbe ettim toptan yeminle
Çünkü inan bana ben
Hiç bu kadar uğraşmamıştım kendimle

02.03.2011 / Ataşehir / İstanbul
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: