16 Şubat 2011 Çarşamba

ŞİİRLER 73 ("Konuşma boşuna","Dönmeyeceğim","Ayrılalım")





KONUŞMA BOŞUNA

Aynada gördüğüm ben miyim
Yoksa hüzün mü miras bıraktığın
Bu kadar yalana değer miyim
Gözümden düşmemek için attığın

Kaybetmeden anlayamadın
Sen bu işi hiç kavrayamadın

Ah bu yaptığın bana yapılır mı
Aşkın harcına acı katılır mı
Konuşma boşuna bu saatten sonra
Senin bir lafına inanılır mı

Yaktığım ateşi söndürdün
İçimdeki çocuğu öldürdün
Kapadın kapıları teker teker
Mevsimimi kışa döndürdün

17.01.2011 / Samsun
Ferit GÜNAYDIN.


AYRILALIM

Sevgilim veda etmeye geldim
Bilirsin kolay vazgeçmezdim
Denedim her yolu denedim
Anladım değişmeyeceksin

Eledim bütün ihtimalleri
Sanma bu kararı çok kolay verdim

Bıktım ben bu aşktan
Yoruldum savaştan
Darılma sen bana
Ayrılalım yavaştan

Bıktım ben bu aşktan
Yaşanmıyor baştan
Sarılma sen bana
Ayrılalım yavaştan

25.12.2010 / Samsun
Ferit GÜNAYDIN.


DÖNMEYECEĞİM II

Dağa taşa vursan da
Çıra olup yansan da
Dualara dursan da
Dönmeyeceğim

Bu kadar da yapılmaz
Kırılır da parçalanmaz
Taze yara kaşınmaz
Dönmeyeceğim

İster pervane ol
İster divane ol
Kar etmez hiçbir bahane
Atmam ben bir daha
Atmam bir adım bile
Kapı dışarı ettiğin yüreğine

Görüşürüz dedim ama
Bekleme sen boşuna
Gitmese de hiç hoşuna
Dönmeyeceğim

19.11.2010 / Samsun
Ferit GÜNAYDIN.

Fotoğraf : Simge KOCA
(SİMGE KOCA PHOTOGRAPHY ON FACEBOOK)

Hiç yorum yok: