30 Temmuz 2010 Cuma

ŞİİRLER 71 ("Sensin","Enderdir","Bir kerecik")



SENSİN

Başkasını değil seni
Şöyle uzun bir geceyi
Sayıklıyorum hep o iki heceyi
Adını oluşturan

Bilsen neler diyesim var
Ne olacak bu korkular
Oysa apaçık bir şeyler var
Gözleri buluşturan

Tepeden tırnağa bütün hücrelerimde
Bir tutsan çiçekler açar ellerimde
Yangın çıktı alev alev yüreğimi böyle
Sensin tutuşturan

30.07.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.


ENDERDİR

Elimden geleni koymam ardıma
Ne derlerse desinler sana olan aşkıma
Deliliktir karşı koymak akışına
Enderdir bu yola baş koyan ama
Rehberi kalp olanı kandıramazlar

Olmaz deme bana baştan
Sağ çıkamam ben bu savaştan
Mermer dediğin iyi taştan
Aşk dediğin iki baştan
Ne istediğine karışamazlar

Işığa gel bir gece yarısı
Neyim varsa senindir yarısı
Ah nasıl da can yakar acısı
Çığlığımı susturamazlar


30.07.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.


BİR KERECİK

Neden yalnızım neden
Gözümün yaşını silerken
Sigara üstüne sigara sardım
Derdime

Çok koyuyor bana
Başkasının saadetini seyre dalmak
Sırtım dönük yarına
Böyle anılarla avunmak

Ağlarken de yalnızdım
Bir gribe kanser muamelesi yaptım
Acıdım çok acıdım
Kendime

Ulaşır mı sesim sana
Çığlık çığlık haykırsam
Bir kerecikte mi olmaz
Sıkı sıkı sarılsam

27.07.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: