13 Temmuz 2010 Salı

ŞİİRLER 70 ("Duy","Misafir","Deli değilim","Göz göre göre")



DUY

Kulak ver biraz
Duy kalbimin atışını
Görmezden gelme artık
Sana olan bakışımı
Bitirmek ne zor
Şu hayat yarışını
Tek başına olmuyor

Aşkı inkar etmek
Beni böyle üzmek
Sığ sularda yüzmek
Sana yakışmıyor

Kilitli kapıları
Karardı havaları
Açıldı yaraları
Sensiz kapanmıyor.

11.07.10 / Ankara
Ferit GÜNAYDIN.


MİSAFİR

Gel misafirim ol bir gece
Vallahi niyetim temiz
İki kelam edip karşılıklı
Birazcık da içeriz

Yoruldum yazmaktan
Anlatayım biraz da
Uzun uzun şöyle
Bakışalım boğazda

Ne fark edecek senin için
Sabahı bile beklemeyeceksin
Dün gece bir arkadaşla
Birazcık içtik diyeceksin

Benim için oysa
Çok şey fark edecek
Gelecek sefere kadar
Yaza yaza bitmeyecek.

11.07.10 / Ankara
Ferit GÜNAYDIN.


DELİ DEĞİLİM

Fotoğraflarına baktım
Derin bir nefes aldım
Bir de sigara sardım
Yalnız değilim

Şairin cezasıdır bu
Gülü uzaktan sevmek
Olamadan yatak döşek
Pişman değilim

Kaçıncı defa yandım
Bir inandım bir inanmadım
Ama sana kızamadım
Kızgın değilim

Söyle senden nasıl geçilir
Bu aşk zehir olsa içilir
İnan ki abartı değil
Deli değilim

14.07.10 / Ankara
Ferit GÜNAYDIN.


GÖZ GÖRE GÖRE

Yapmamam gerekiyor bunu biliyorum
Seni de çok mahçup ediyorum
Ama inan söz geçiremiyorum
Yüreğin inadına

Büyük konuşmamak lazımmış anladım
Derdim insan insana tapar mı
Yaşlanacak beden solacak ten
Ölmeyecek olan var mı

Aşk da bir yere kadar karşılığı yoksa
Alıp demiri limandan denize açılsana
Böylesi hiç gelmemişti ki başıma
Batırdık gemiyi göz göre göre

11.07.10 / Ankara
Ferit GÜNAYDIN.

Fotoğraf "http://i146.photobucket.com/albums/r260/xXKaiHiwatariXx/Kerzen/Heart_on_fire_by_18days.jpg" adresinden alıntıdır. Telif haklarına tabi olabilir !

Hiç yorum yok: