23 Ocak 2010 Cumartesi

ŞİİRLER 59 ("Şakası yok","Seyirdeyim","Aşk acısı")




ŞAKASI YOK

Yetinemem daha azıyla
Sen varsın benim olmalısın
Dua ediyorum Tanrı’ya
Sonum olmayasın

Bir gün bile dilemedim
Bu kadar içten
Hayır gelmez artık
Sensiz gelecekten

Gördüğüm an anladım
Anlamak yetmiyor ama
Gecelerce ağladım
Ağlamak yetmiyor ama

Yangın çıktı yüreğimde
Çevirmeden beni komple küle
Kıyma ne olur kıyma
Baharında gençliğime

Bir sensin başkası yok
Olmayacak da ölene dek
İnan ki şakası yok
Dur durak bilmeyecek

20.01.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.


SEYİRDEYİM

Seyirdeyim hafızamdan geçişini
Sıkılmadan tekrardayım
Erteleme aman gelişini
Yorulmaktayım

Tükettim kuruşu kuruşuna
Kalan son ağacımın dalına
İnan sırf senin hatırına
Tutunmaktayım

Görsen gülersin halime
Madalya takmalı irademe
Gerçekmiş gibi hayaline
Sarılmaktayım

Yatmadan önce her gece
Kollarında bir gece
İçin Tanrı’ya delice
Yalvarmaktayım

Temize çekeriz temize
Küsmeyelim gel denize
Çocuk gibi yine de
Durulmaktayım

18.01.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.


AŞK ACISI

Ah öylece çıkıverse
Sözler ağızdan
Buluverse yolunu
Hedefini şaşmadan

Zaman kaybı hep bu
Gururunu kayırmalar
En güzel yanları
Sonralara ayırmalar

Ne kadar da çaresizim
Konuşmaya gelince
Daralıyor nefesim
Alanına girince

Öğretilmiş korkular
Değerim nedir ki oysa gözünde
Deli gibi aşık bir adam
Olurum en kötü geçmişinde

Sana varmak ve
Senden kaçmak arasında
Kalırsa elimde
Ümitler paramparça

Onunla da baş ederim
Tecrübeyle sabit aşk acısı
Bir yer bulup gömerim
Buysa alnımın yazısı

23.01.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: