16 Ocak 2010 Cumartesi

ŞİİRLER 58 ("Rüya değilim","Hazırlıksız","Kabul et")




RÜYA DEĞİLİM

Eleme beni mevcut ihtimallerden
Nadir bir fırsat olabilirim kaderinde
Delireceğini sandığın an yalnızlıktan
Ellerimi bulabilirsin ellerinde
Rüya değilim, uyanınca bitmem

O ben miyim bilmem ama
Sana dair bir şansım olsun isterim
Meyilliydim her daim sevdaya
Ama böyle güzelini görmedim
Neden sorma, nedenini bilmem

Issız bir adada kalsak baş başa
Nasıl da çıldırıyorum yavaş yavaş
Ağaç olurum da kök salarım önünde
Çaldığım kapı açılmadan gitmem

16.01.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.


HAZIRLIKSIZ

Vakitsiz geldi
Hazırlıksız yakalandım
Daha geçen mevsim
Ölümüne yaralandım

Diyemem ki korkuyorum
Oralar uçurum mudur
Yoksa kayıp giden aşkı
Yeniden tutuşum mudur

Kanatlanır kalp kanatlanır
Konmaz kafese kuş gibi
Ruhum yine ayaklanır
Acılarımla yarışır gibi

Arsız bir istek içimde
Tam da bana yakışır gibi
Bu deliliğin içinde
Kafam biraz karışır gibi

Küçüldüm tekrar
Çocuk oldum sana
Alıp da kollarına
Sessizce uyutsana

15.01.10 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.


KABUL ET

Bir tanem, temiz yüzlüm, meleğim
Bana mı açtın ilk defa çiçeklerini
Ben ki senin gibi değilim
Yaka yaka geldim defterlerimi

Canıma kastı mı vardı bilmem
Canına yandıklarımın
Hepsini geri verdim
Gıdım gıdım aldıklarımın

Düşme sen aman o daracık
Bir yanı uçurum yollara
Sen ki benim gibi değilsin
Gelemezsin oyunlara

Kaçıncı yarası bilmem kalbin
Ama yeter sana da inan olsun
Gazisidir sevda harbinin
Kabul et senin olsun

17.12.09 / Eskişehir
Ferit GÜNAYDIN.

Fotoğraf, "http://www.yeniresim.com/img3533.htm" adresinden alıntıdır.

Hiç yorum yok: