21 Mart 2009 Cumartesi

BETER - Şiir


Saklar sandım zaman
Ortaya çıkardı daha beter
Ah bir kıvılcımdan nasıl da
Sardı her yanımı alevler

Kontrol edemedim bağışla
Yaktın benim başımı
Söner diye bir umutla
Akıttım gözümün yaşını

Görmezden mi geldin
Görmedin mi gerçekten
İçimi derin derin
Hasretinle çekerken

Şahidi olduğum aşklarının
Bir gününe de razıydım
Yarin olup koynunda
Bir kerecik yatsaydım

Saklar sandım zaman
Bir türlü söz geçiremedim
Bilsen ki yıllardır
Sadece seni sevdim

Sen de sevdin evet
Benden başka herkesi
Bilemezsin nasıldır
Uzaktan izlemesi
Buymuş demek düşen
Senden benim payıma
Karışamadım gitti
Mutluların arasına

Ne kadar da suçluyum
Kaçamadım vuruldum
Dosttuk biz oysa
Kuralları unuttum

Kızma bana sakın
Beter oldum beter
Sakın aklın kalmasın
Elbet bir gün biter

21.03.09 / Ankara
Ferit GÜNAYDIN.

Hiç yorum yok: